Pretensiooni esitamine

Pretensiooni esitamine

Saxsim vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Saxsim ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest ega puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul arvates toote üleandmisest Saxsim’ile toote parandamise või asendamisega seotud kulud Saxsim. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Saxsim ainult juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

Toote nõuetele mittevastavuse või sellel puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon e-posti aadressile saxsim2007@gmail.com.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puuduse kirjeldus;

4) Saxim’ile esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Saxim vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi pretensiooni kättesaamist. Kui Saxim’il ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teavitatakse Klienti sellest kirjalikult tuues välja põhjenduse ning tähtaja, mis ajaks vastus saadetakse.

Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel  vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia